PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 12.08.2011

Pressiteade. UUS HONDA CIVIC: i-DTEC mootor – tõhus ja säästlik

Septembris esitleb Honda oma uut Civicut Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud Civic on saadaval vaid 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Selle esmaesitluse ootuses näitab Honda mitut lühifilmi, mis annavad ülevaate uue Civicu arengust. Teine film keskendub Civicu i-DTEC mootorile ja heitmeid vähendavatele tehnoloogiatele. 

i-DTEC mootor – tõhus ja säästlik

Uue Honda Civicu i-DTEC kujutab endast tubli soorituse ja tagasihoidlike CO2 heitmete erakordset kombinatsiooni. 2,2-liitrise i-DTEC mootori uuenduste ja Civicu täiustatud aerodünaamika tulemuseks on auto, mis arendab võimsust 150 hobujõudu, paisates õhku vaid 110 grammi CO2 heitmeid kilomeetri kohta.*

 

Mootori tööomaduste põhjalik analüüs tõi kaasa palju täiustusi. Optimeeriti õli voolamist mootoris, et vähendada pumpamiskadusid, ning parandati materjale, et vähendada liikuvate osade hõõrdumine. Lisaks sellele on kõigil manuaalkäigukastiga mudelitel automaatselt seiskuv ja käivituv mootor, mis vähendab CO2 heitmeid veel 5 g/km kohta.

 

Uue Civicu igale disainielemendile pöörati suurt tähelepanu, lihvides tuuletunnelis ulatuslike katsete käigus aerodünaamikat, et kahandada õhutakistust ja parandada stabiilsust kiirel sõidul.

 

“Heade CO2-näitajate saavutamiseks tuleb tegelda auto kõigi aspektidega,” räägib Katsushi Watanabe, arendusmeeskonna juht mootori alal. “Heitmete vähendamine oli meie põhieesmärk ja me võime uhkusega öelda, et saavutasime selle ilma järeleandmisteta mootori tööomadustes. Me soovime, et meie kliendid naudiksid sõitu selle autoga.”

Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake uue i-DTEC mootori videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse. Filme ja pilte on kerge alla laadida, samas võite ka terve mängija oma kodulehe külge pookida.

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/

Eestikeelsete subtiitritega:

http://cars.honda.ee/gfx/flash/civic/idtec/et/ 

* Honda andmetel

Tagasi
Töölaua versioon