PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 26.08.2011

UUS HONDA CIVIC: esmaklassiline rafineeritus

Uus HONDA CIVIC

Septembris esitleb Honda oma uut Civicut Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud Civic on saadaval vaid 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Selle esmaesitluse ootuses näitab Honda mitut lühifilmi, mis annavad ülevaate uue Civicu arengust. Kolmas film keskendub Civicu mürale ja viimistlusele.

UUS HONDA CIVIC: esmaklassiline rafineeritus
Uue Civicu arendusmeeskond keskendus muu hulgas sõitjateruumi viimistluse optimeerimisele. Insenerid nägid suurt vaeva, et lihvida igakülgselt nii disaini, konstruktsiooni kui aerodünaamikat. Selle tulemusel nägi ilmavalgust auto, millega on lõõgastav sõita mis tahes teel mis tahes tingimustes.


Insenerid kulutasid palju aega uue Civicu Euroopas testimisele, et kohandada autot konkreetsete teeoludega. Salongi heliisolatsiooni peenhäälestati Inglismaal asuva uurimis- ja arenduskeskuse kajavabas kambris. Selle käigus muudeti ka laepolstri ehitust ning seda, kuidas polster kerega kokku puutub.


Uue Civicu peenekoelisus tuleneb suuresti aerodünaamilisest efektiivsusest. Mitmel arendusmeeskonna liikmel on Vormel 1-st saadud kogemused, mida nad rakendasid väikese õhutakistuse kombineerimisel eeskujuliku stabiilsusega suurtel kiirustel. Piinlikult täpne töö Honda tuuletunnelis parandas tublisti sooritust, vähendas oluliselt kütusekulu ning tõi kaasa erakordselt vaikse salongi.


“Uue Civicu müra ohjeldamisel ei piirdunud me vaid ühe moodusega,” räägib Kazuo Sunaoshi, arendusmeeskonna juht veermiku alal. “Pigem oli see paljude pisiasjade summa. Minu suureks väljakutseks olid meie Euroopa konkurentide müra- ja vibratsiooninäitajad. Ma võin uhkusega öelda, et me saavutasime oma eesmärgi.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake värsket müra ja viimistluse videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse. Filme ja pilte on kerge alla laadida, samas võite ka terve mängija oma kodulehe külge pookida.

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/

Tagasi
Töölaua versioon