PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 10.02.2016

Pressiteade: HONDA CIVIC LUUKPÄRA PROTOTÜÜBI MAAILMA ESMAESITLUS 2016. AASTA GENFI AUTONÄITUSEL

  •  Uue Honda Civic luukpära prototüübi maailma esmaesitlus
  •  Clarity Fuel Cell teeb Euroopa debüüdi
  •  2016. aastal alustatakse NSX-i müüki Euroopa klientidele
  •  Uus Jazz’i ideemudel lisab stiili

Honda kavatseb 2016. aasta Genfi autonäitusel avalikustada järgmise etapi oma Euroopa autode tootevaliku uuendustes, muu hulgas toimub ka Civic luukpära prototüübi maailma esmaesitlus.

Civic luukpära prototüüp
Civic luukpära prototüübi maailma esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel, andes aimu 2017. aasta alguses Euroopas turule toodava uhiuue luukpära väliskujundusest. Honda Ühendkuningriigi tehases (HUM) toodetavat autot hakatakse eksportima maailma kõikidele turgudele, sealhulgas Ameerika Ühendriikidesse.

Clarity Fuel Cell
Clarity Fuel Cell teeb Genfis, pärast esmaesitlust eelmise aasta oktoobris toimunud Tokyo autonäitusel, oma Euroopa debüüdi. Clarity Fuel Cell on maailma esimene kütuseelementidel töötava sedaani seeriamudel, mille kapoti alla mahub kogu kütuseelementide jõuseade. Oma kuni 700-kilomeetrise (435-miilise) sõidu-ulatusega* on Clarity Fuel Cell oma klassi parim ja selle ainulaadne kompaktsus muudab esmakordselt võimalikuks kütuseelementidega sedaani, milles on tervelt viis istekohta.

NSX
Pärast Ameerika Ühendriikides Detroiti autonäitusel müügi alguse välja kuulutamist kinnitas Honda, et esimesed Euroopa kliendid saavad Honda NSX-i kätte 2016. aastal. NSX’i klassikaliselt madalad ja laiad proportsioonid on ühendatud agressiivse esiosa ja moodsalt peibutava pinnakujundusega, tagatuled aga teevad aupakliku kummarduse algsele NSX-ile. Hübriid-superautol on uhiuus kahe turbolaaduriga DOHC V6 keskmootor koos spetsiaalselt välja töötatud üheksakäigulise topeltsiduritega käigukastiga.

Jazz’i kontseptsioon „Keenlight”
Honda näitab ka menuka Jazz’i uut kujunduskontseptsiooni. Uue kontseptsiooni „Keenlight” eesmärk on esile tõsta võimalusi Jazz’i kohandamiseks, milleks saab kasutada elegantseid disainielemente, erilisi kleebiseid ja ainulaadset värvi nimega „Keenlight”.

CRF1000L Africa Twin
Pärides oma kuulsatelt eelkäijatelt suhtumise „sõida, kuhu tahad”, liidab täiesti uus CRF1000L Africa Twin uuendusliku ja võimsa kahesilindrilise ridamootori kerge ja sportliku raamiga ning on valmis tõeliseks seikluseks nii maanteel kui ka maastikul, kas siis kontinentide ületamisel või igapäevasõidul.

*Tulemused pärinevad Honda sisestel JC08-standardile vastavatel katsetustel, kasutades 70MPa täiterõhuga vesiniku tankejaama.
 

Tagasi
Töölaua versioon