PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 06.02.2012

Pressiteade: 2012. aasta Genfi autonäitusel kroonivad Honda ekspositsiooni Honda NSX Concept ja Euroopa CR-V prototüüp

Honda avalikustas täna 2012. aasta Genfi autonäitusel oma kahe sportauto ideeversioonid, Euroopa CR-V prototüübi ja täiesti uue 1,6-liitrise diiselmootori.

Honda NSX Concept
Jalustrabav Honda NSX Concept teeb Genfi autonäitusel on Euroopa debüüdi. V6 keskmootoriga NSX Concept, milles on kasutatud mitmesuguseid uusi tehnoloogiaid, sealhulgas uuenduslikku hübriidajamit Sport Hybrid SH-AWD® (Super Handling All Wheel Drive™), annab aimu Honda järgmise põlvkonna superautode disainist ja tehnoloogiast. NSX Concepti müüki on kavas alustada järgmise kolme aasta jooksul.

 

 

 

EV-STER
Rõhutades Honda eesmärki luua põnevaid sportlikke tooteid, teeb näitusel oma Euroopa debüüdi ka Honda EV-STER. Tegu on elektrimootori, tagaveo ja kahe istekohaga sportkabrioletiga, mida iseloomustavad dünaamiline uuenduslik disain ja eeskujulikud keskkonnanäitajad.

Euroopa CR-V prototüüp
Honda esitleb ka Euroopa CR-V prototüüpi, mis annab eelvaate 2012. aasta sügisel turule jõudva uhiuue neljanda põlve Euroopa CR-V keredisainist. Võrreldes eelmise põlvkonnaga, on uuel mudelil agressiivsem hoiak, intensiivsemad kerejooned ja suursugusem esiots. Esikaitseraua alaserv kaardub leidlikult ülespoole, vihjates auto maastikusõiduomadustele, samas kui kogu kaitseraud sulab nüüd ülejäänud fassaadiga paremini kokku, parandades aerodünaamikat.



Earth Dreams Technology – uus 1,6-liitrine diiselmootor
Honda uue põlvkonna mootoriseerial Earth Dreams Technology on eeskujulikud sooritus- ja keskkonnanäitajad, seega leiab see kasutust kogu Honda tootevalikus. Uus 1,6-liitrine diisel saab olema Euroopa esimene selle seeria mootor. Oma klassi kergeima jõuallikana paiskab see õhku vähem kui 100 g/km CO2 heitmeid ning pakub esmaklassilist tasakaalu kütusekulu ja suutlikkuse vahel. Honda boksis on vaatamiseks välja pandud uue 1,6-liitrise diiselmootori läbilõige.

Uued Jazzi mudelid Euroopa turu jaoks
Esmakordselt eksponeeritakse ka kahte uut Jazzi derivaati. Täiustatud sportvedrustuse ning lihvitud salongi- ja keredisainiga Jazz Si jõuab müüki 2012. aasta suvel.
Nüüd koos Idle Stop süsteemiga saadaoleva Jazz 1.2 CO2 heitmed on 3 g/km võrra väiksemad kui tavalisel 1,2-liitrisel mudelil.

Teisipäeval, 6. märtsil, kell 9.15 leiab aset Honda pressikonverents.

Tagasi
Töölaua versioon