Soovin teeninduse aega

Teenindus :
märgitud väljad on kohustuslikud


Küsi pakkumist

märgitud väljad on kohustuslikud


Soovin proovisõidule

märgitud väljad on kohustuslikud


Lisatud 26.03.2009

Honda särab uues taskukohase hübriidauto telereklaamis

Honda tähistas oma uue hübriidauto Insight turuletoomist aprillis uue telereklaamiga, mille pealkirjaks on „Let it Shine" („Las särada"). See telereklaam on osa suuremast turustuskampaaniast, mis peaks aitama ettevõttel saavutada Euroopa, Lähis-Ida, Aafrika ja Venemaa regioonis aastaks 2015 keskkonnaalane juhtpositsioon. Kampaania on jätkuks Honda strateegiale olla keskkonnatehnoloogiate ja -teavituse alal jätkuvalt esirinnas. Reklaam toetab teavituskava, mis käivitub paralleelselt Honda hübriidsõidukite valiku suurenemisega.

http://www.hondanews.eu/en/news/index.pmode/modul,detail,0,1111-DEFAULT,21,text,1/index.pmode

 

 

Tagasi
Töölaua versioon Powered by Motorway