PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 26.03.2009

Honda särab uues taskukohase hübriidauto telereklaamis

Honda tähistas oma uue hübriidauto Insight turuletoomist aprillis uue telereklaamiga, mille pealkirjaks on „Let it Shine" („Las särada"). See telereklaam on osa suuremast turustuskampaaniast, mis peaks aitama ettevõttel saavutada Euroopa, Lähis-Ida, Aafrika ja Venemaa regioonis aastaks 2015 keskkonnaalane juhtpositsioon. Kampaania on jätkuks Honda strateegiale olla keskkonnatehnoloogiate ja -teavituse alal jätkuvalt esirinnas. Reklaam toetab teavituskava, mis käivitub paralleelselt Honda hübriidsõidukite valiku suurenemisega.

http://www.hondanews.eu/en/news/index.pmode/modul,detail,0,1111-DEFAULT,21,text,1/index.pmode

 

 

Tagasi
Töölaua versioon