PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 04.02.2010

Honda otsib Euroopas filmi osatäitjaid

Honda Motor Europe käivitab täna ainulaadse projekti „Live Every Litre“ (Iga liiter on elamist väärt), mille käigus valmib paljude inimeste kaasabil film tavainimeste erakordsetest rännakutest.

Auhinnatud dokumentalisti Claudio Von Planta režissöörikäe all valmiva filmi osatäitjaid hakkab Honda otsima interneti kaudu. Dokumentaalfilmis jälgitakse Euroopa eri paigust pärit inimesi nende unistuste rännakutel Honda uue sportliku hübriidauto CR-Z roolis.

Claudio ja tema meeskond saadavad filmi osatäitjaid, kelle reaktsioonid, emotsioonid ja kogemused jäädvustatakse kaameralindile, mille põhjal monteeritakse täispikk film. Dokumentaalfilm tutvustab uuenduslikku projekti kandideerinud erinevatest ja põnevatest isiksustest koosneva grupi erakordseid lugusid.

Kõiki rännakuid tutvustatakse veebisaidil www.liveeverylitre.com, mille külastajad saavad anda oma hääle seiklustele, mida nad tahaksid kõige parema meelega filmis näha. Claudio valib koostöös kampaaniatiimiga liituvate sõltumatute blogijatega üle kogu Euroopa osalejate nimekirja, võttes aluseks veebilehe külastajate poolt eelistatud ja kõige kõrgemaid hindeid saanud esitlused.

Et osaleda selles ainulaadses kampaanias, peab registreeruma veebisaidile ja kirjeldama seal rännakut, väljakutset või sõitu, mida soovitakse CR-Z-ga ette võtta. Pärast sooviavalduse esitamist saavad potentsiaalsed kandidaadid oma seiklust veebis vabalt valitud sotsiaalmeedia kanalite kaudu reklaamida. Projekti veebisaidilt on võimalik alla laadida vahendid ja reklaamida nende abil oma unistuste reisi sõpradele, pereliikmetele, töökaaslastele ja laiemale lugejaskonnale.

Honda projekti selgitab Honda Motor Europe’i avalike suhete juht Laura Price järgmiselt: Kampaania „Live Every Litre“ annab interneti kaudu leviva meedia tarbijatele võimaluse teha midagi ainukordset ja erilist. Me loodame inimestele pakkuda  võimalust viia ellu oma ammuseid unistusi ja kogeda midagi sellist, mis väljub tavaelu raamidest. Suur osa kampaaniast viiakse ellu osalejate poolt, nii et lõpptulemus sõltub osalejatest ja hääletajatest, ning see muudabki selle projekti sedavõrd põnevaks.“

Projektis osalevad marsruute ja rännakuid ei kinnitata enne, kui kõik kandidaadid on oma loo projekti veebisaidil avaldanud ning internetikogukond on saanud neile oma hääle anda. Sooviavalduste vastuvõtmine algab täna ja lõpeb 15. märtsil 2010. Projekti „Live Every Litre“  fännid saavad seikluste kulgu jälgida reaalajas veebisaidi kaudu.

Filmivõtted peaksid algama selle aasta maikuus. Osatäitjad saavad heita pilku maailma esimesele kuuekäigulisele manuaalkäigukastiga hübriidautole CR-Z veel enne selle turulepaiskamist. Projekt annab inimestele üle Euroopa võimaluse näha ning õnnelikele osalejatele ka võimaluse kogeda seda läbi ja lõhki uuenduslikku kupeed.

Sobivad kandidaadid peavad olema vähemalt 18-aastased ning piiranguteta juhiloa omanikud. Lisateabe saamiseks ja kõigi tingimustega tutvumiseks külastage veebisaiti www.liveeverylitre.com.

Projekti „Live Every Litre“,  autor on Honda koostöös juhtiva kommunikatsiooniagentuuriga Grey London ning selle kaasprodutsendid on sotsiaaltehnoloogilise konsultatsiooniga tegelev ettevõte 90:10 Group, digitaalagentuur Fitch Live ja suulise kommunikatsiooni agentuur Wildfire.

LÕPP

Mõni sõna meie režissöörilt Claudio Von Plantalt: „Dokumentaalfilmid on minu kirg ning ma olen tegutsenud selles vallas vabakutselise režissöörina juba rohkem kui 20 aastat. Kõige paremini tuntakse mind tõenäoliselt dokumentaalfilmide „PIKK ÜMBERSÕIT“ (LONG WAY ROUND) ja „PIKK ALLASÕIT“ (LONG WAY DOWN) järgi, kus ma saatsin näitlejaid Ewan McGregorit ja Charlie Boormani nende mootorrattaretkedel ümber maailma ja läbi Aafrika.
Lisaks seikluslikule meelelahutusele olen iseäranis uhke oma tõsisemate päevakajaliste filmide üle: nende vaatamine ei pruugi küll olla niisama lõbus, kuid need on saanud suure tunnustuse osaliseks. „SUDAANI ELLUJÄÄJAD“ (SURVIVING SUDAN), mis käsitleb Darfuri põgenike rasket olukorda, kandideeris 2006. aastal parima täispika uuriva dokumentaalfilmi kategoorias Emmy auhinnale. „ELU AIDSIGA“ (LIVING WITH AIDS) pälvis 2006. aastal One World Media parima ajakirjaniku auhinna ning oli ühtlasi finalist parima teledokumentaali kategoorias.“

„Lisateavet minu seniste tegemiste kohta saab minu veebisaidilt:
http://www.vonplanta.net

Ma olen vaimustatud uutest videote avaldamise võimalustest internetis. See on televisiooniga võrreldes samm edasi, kuna pakub suurepäraseid kommunikatsioonivõimalusi seniolematus ülemaailmses mastaabis.“

Tagasi
Töölaua versioon