PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 01.10.2014

Honda esitleb Pariisi autonäitusel kolme uut Earth Dreams tehnoloogial põhinevat mootorit

• Uus ja võimsam 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor, mis annab uue disainiga CR-V käsutusse 160 hj ja 350 Nm.
• CR-V-le paigaldatud täiesti uus üheksakäiguline automaatkäigukast tagab väiksemad heitmekogused ja parema kütusesäästlikkuse
• Honda uuel väikemaasturil HR-V on nüüd täiesti uus 1,5-liitrine i-VTEC bensiinimootor
• Uuele Jazzile paigaldatakse täiesti uus 1,3-liitrine i-VTEC bensiinimootor

Honda esitleb selle aasta Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile oma ulatuslikult uuendatud 2015. aasta mudeleid ja mootoreid.

Alates 2015. aasta kevadest pakutakse populaarset CR-V-d võimsama diiselmootori ja tõhusa üheksakäigulise automaatkäigukastiga. Auto esiosa saab uute esitulede, iluvõre, udutulede, karterikaitse ja põrkerauaga värskema ilme. Tagaosa täiustused hõlmavad kombineeritud LED-tulesid, värskenduse läbinud tagaluugi kujundust ja tagumist põrkerauda.
Nelikveoline CR-V saab olema varustatud 1,6-liitrise neljasilindrilise i-DTEC diiselmootoriga Honda Earth Dreams tehnoloogia mootoriseeriast. Järgmise põlvkonna jõuallikas pakub märkimisväärset jõudlust, väikseid CO2 heitmekoguseid ning turu üht parimat võimsuse ja efektiivsuse suhet. CR-V uus mootor vahetab välja senise 2,2-liitrise i-DTEC diiselmootori.
Sobitatuna kuuekäigulise manuaalkäigukastiga annab uus võimsam diiselmootor teie käsutusse 160 hj ja 350 Nm, eraldades samas omas klassis väikseima hulga CO2 heitmeid, alla 130 g/km, mis on eelmise mudeliga võrreldes märkimisväärselt 11% parem saavutus. Et CR-V omanikud saaksid uusima mootori jõudlust täielikult kasutada, on värskel mudelil saadaval ka moodne üheksakäiguline automaatkäigukast, millega jääb CO2 heitmekogus alla 135 g/km, mis on eelmise mudeliga võrreldes 20% parem saavutus.
Manuaalkäigukasti ja diiselmootoriga esiveolise CR-V jõuallikaks on jätkuvalt 120 hj 1,6-liitrine i-DTEC mootor, mille heitmekogused on langenud suisa väärtuseni 117 g/km.

Uus HR-V, uus jõuallikas
Pariisi autonäituse Honda väljapanekult leiate ka hiljuti väljakuulutatud väikemaasturi HR-V prototüübi. 2015. aasta suvel müügile jõudva esiveoga HR-V valikus on kaks mootorit: 1,5-liitrine i-VTEC bensiinimootor ja kerge 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor, mis mõlemad kuuluvad Honda Earth Dreams tehnoloogia sarja. Mõlemad mootorid on sobitatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga, kuid 1,5 i-VTEC on saadaval ka CVT-käigukastiga.

Uus Jazz, uus jõuallikas
Koos uue HR-V-ga teeb Euroopa debüüdi ka Jazzi prototüüp. Honda eemaldab saladuseloori täiesti uuelt kerelahenduselt, mille moodne ja viimistletud disain vihjab kõnekalt uusima mudeli märkimisväärsetele täiustustele.
2015. suvel müügile jõudev Euroopa Jazz on uue Earth Dreams tehnoloogia mootori toel varasemast kütusesäästlikum ja suurema jõudlusega. Uue 1,3-liitrise i-VTEC bensiinimootoriga on sobitatud ka kuuekäiguline manuaalkäigukast (vahetab välja senise viiekäigulise versiooni) või CVT-käigukast.

 

        

Tagasi
Töölaua versioon