PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt Palun tutvu meie privaatsustingimustega.

Lisatud 04.11.2020

Honda e osaleb Eesti aasta auto 2021 finaalis

Eesti aasta auto 2021 selgub kuuikust Honda e, Land Rover Defender, Peugeot 208, Porsche Taycan, Škoda Octavia ja Toyota Yaris.

Automaailmas toimuvaid muudatusi peegeldab asjaolu, et kui mullu pääses esikuuikusse esmakordselt elektriauto (Audi e-Tron), siis tänavu on finaalis juba kaks puhtalt elektri jõul liikuvat autot (Honda e ja Porsche Taycan) ning lisaks on 100% e-versioon Peugeot 208 mudelivalikus.

Eesti aasta auto valiti esmakordselt 2001. aastal, seega kannab seekordne konkurss järjekorranumbrit 21. Traditsiooniliselt tehakse esmane valik viimase 12 kuu jooksul Eestisse jõudnud uudismudelite vahel. Kahe aastakümne jooksul on seekordsetest finalistidest Eesti tähtsaima autoauhinnani jõudnud pooled – Honda (2004 – Jazz), Peugeot (2001 – 206, 2012 – 508) ja Škoda (2007 – Roomster, 2009 – Superb, 2010 – Yeti ja 2016 – Superb). Nii Porsche kui Toyota on ka varem finaali jõudnud, Land Rover on esikuuikus esmakordselt.
Eelmisel aastal pälvis Eesti aasta auto tiitli Mazda 3.

Eesti aasta auto valib autoajakirjanikest koosnev žürii. Tänavu on autoteemat kajastavatest väljaannetest esindatud ajakirjad Autoleht ja Tehnikamaailm, ajalehti esindab Postimees/Arter, portaalidest on oma esindajad žüriisse saatnud Accelerista, Auto24, Geenius ja Masinawark.

Tagasi
Töölaua versioon