Lisatud 10.09.2014
Honda Motor Europe ja sõltumatu reklaamibüroo Wieden + Kennedy London esitlesid uut kampaaniat Civicutele, et näidata Honda pühendumust läbi oma toodete testimise. Kampaania aluseks on idee, et toodete testimiste tase võib olla väga erinev. Valminud film näitab dramaatiliselt, kui kaugele on tootja valmis minema oma sõiduki katsetamisel ekstreemsetes oludes.
Testis on kasutatud spetsiaalselt kontrollitud kliimakambrit Honda tehases Suurbritannias, Swindonis. Euroopas ehitatud autosid (Civic, CR-V ja Jazz) on testitud ekstreemsetes keskonnatingimustes –30°C kuni +80°C temperatuuride juures.
30-sekundiline film, milles külmutatakse ja seejärel kuumutatakse autot päriselt, näitab Civicu testimist ekstreemsetes keskkonnatingimustes – jääkülmast tulikuumani.
Toetudes Google kliendikäitumise uuringutele, mis näitavad kvaliteedi olulisust autovaliku, võrdluse ja soetamise juures, tõstab kampaania esile Civicu ihaldusväärset mainet turvalisuse ja usalduse seisukohalt.
Filmi vaatamiseks kliki siia!